Stel je een boekenkast voor, in zo’n hele oude mooie bibliotheek. Je haalt er een boek uit, helemaal stoffig. Je legt het boek op tafel neer en je blaast het stof eraf. Zie je het voor je? Heb jij misschien een Facebookpagina die je ooit hebt opgestart, maar waar je de afgelopen maanden niet zoveel aandacht aan hebt besteed? Heb je toen veel tijd gestoken in het plaatsen van verschillende berichten, maar bereikte je niet de resultaten waar iedereen – inclusief ikzelf – zo enthousiast over praat? Haal jouw Facebookpagina maar uit de kast, stof hem een beetje af en ga samen met mij met de volgende 10 tips aan de slag om jouw Facebookpagina nieuw leven in te blazen!
Geen zorgen, ik ga het niet ingewikkeld voor je maken. Sterker nog, ik heb een aantal hele leuke en super simpele strategieën voor je klaargezet. Sommige dingen kun je zelfs binnen een aantal seconden toepassen. Een paar tips kosten misschien wat meer tijd om het toe te passen, maar het is dan nog steeds simpel genoeg om er geen uren mee bezig te hoeven zijn. En zeg nou eerlijk, zou jij ook niet wat meer tijd willen investeren in jouw Facebookpagina als je weet dat je er veel mensen mee kunt bereiken en meer betrokkenheid kunt genereren?
Precies! Laten we daarom aan de slag gaan met de 10 tips om jouw Facebookpagina nieuw leven in te blazen. Denk je nu: ‘maar mijn pagina is helemaal niet zo stoffig, dus is dit artikel wel relevant voor mij?’ STOP! Klik alsjeblieft nog niet weg. De tips die ik geef zijn ook heel goed te gebruiken als je op je actieve pagina meer bereik wilt genereren, meer reacties op je berichten wilt krijgen en natuurlijk hoopt dat mensen jouw berichten gaan delen.
Zoals ik al zei, de tips zijn heel makkelijk toe te passen. Ik heb ze wel even op volgorde gezet, de makkelijkste punten heb ik als eerste genoemd. Daar kun je het beste mee beginnen en snel resultaat mee bereiken. Als je al wat meer ervaring hebt met Facebook, weet ik zeker dat je in dit artikel toch weer wat nieuws leert!
Tip 1: Zet je laatst geplaatste bericht vast op je tijdslijn
Wist je dat Facebook de berichten op jouw pagina weergeeft op basis waar het laatst op is gereageerd? Dat is misschien niet altijd even handig. Soms heb je net een bericht geplaatst over jouw nieuwste blog. Je wilt natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen die op jouw Facebookpagina komen, dit bericht zien. In dit geval kun je het bericht wat je hebt geplaatst vastzetten aan de bovenkant van jouw pagina.
Om dit te doen klik je bij het bericht wat je als eerste wilt laten zien, rechtsboven op het driehoekje en kies je de optie ‘Vastzetten aan bovenkant van pagina’. Zo wordt het bericht direct onder de omslagfoto weergegeven.
Dit is een actie die echt maar een paar seconden kost, maar het is heel simpel en kan heel goed zijn voor het bereik van jouw bericht! Denk eraan om dit vastgezette bericht regelmatig te wijzigen. Plaats je na een week weer een nieuw blogartikel en kondig je dit in een Facebookbericht aan? Zet dan dat Facebookbericht vast bovenaan jouw Facebookpagina.
Tip 2: Verander je omslagfoto regelmatig
Verander jij regelmatig je omslagfoto? Veel mensen denken er niet aan om dit regelmatig te wijzigen op hun Facebookpagina. En dat terwijl de omslagfoto echt een perfecte plek is om een nieuw product aan te kondigen of je weggever te promoten! Of wat te denken van een mooie aankondiging voor het evenement wat eraan zit te komen?
Aartjan van Erkel heeft echt een geweldige omslagfoto. Aan alles is op de omslagfoto gedacht. Aartjan promoot hier de sneak preview van zijn boek over hoe je opvallend veel klanten kunt trekken met online marketing. De omslagfoto bevat een foto van Aartjan, wat het direct persoonlijk doet ogen. De afbeelding valt op door het kleurgebruik en de tekst die erop staat. De pijl leidt de bezoeker naar de call-to-action button (waar ik je wat meer over ga vertellen bij tip 3).
Aartjan heeft er zelfs aan gedacht om een omschrijving toe te voegen aan zijn omslagfoto. Dat is heel belangrijk! Als mensen dus per ongeluk niet op je call-to-action button klikken, maar op de afbeelding, komen ze bij een beschrijving waarmee je de mensen alsnog naar de goede pagina kunt leiden.
Wil jij ook een geweldige omslagfoto maken? In het artikel ‘In een handomdraai een omslagfoto ontwerpen voor je Facebook fanpage’ leg ik je uit hoe je dit doet. En wil je dat de omslagfoto er ook op mobiel goed uit ziet? Lees dan ‘Hoe maak je een Facebook omslagfoto die er op mobiel wel goed uit ziet’.
Waarom dit nou zo goed is voor het bereik van jouw Facebookpagina? Op het moment dat jij de omslagfoto wijzigt, krijgen de mensen die jouw Facebookpagina liken of volgen een melding te zien in het nieuwsoverzicht op Facebook.
Tip 3: Maak gebruik van de call-to-action button van Facebook
Je zag het zojuist al bij de omslagfoto van Aartjan van Erkel en ik noemde het al even. De call-to-action button van Facebook. De groene pijl op de omslagfoto van Aartjan zorgt ervoor dat je op de knop ‘Meer informatie’ klikt. Na het klikken op deze knop, kom je op de landingspagina waar je de sneak preview van het boek kunt downloaden. Je denkt nu vast dat dit heel moeilijk moet zijn om in te stellen. Dat is het echt niet!
Ga maar eens naar jouw eigen Facebookpagina en klik op de knop onder de omslagfoto. Kies voor ‘Knop bewerken’.
Je kunt vervolgens diverse call-to-actions instellen. Met de knop ‘Meer informatie’ kun je de mensen naar een door jou ingestelde website leiden en met de knop ‘Contact opnemen’ kun je de mensen een bericht laten sturen. Zo zijn er verschillende opties waar je voor kunt kiezen.
Wil je meer weten over het instellen van de call-to-action button? Lees snel het artikel ‘Hoe plaats je een call-to-action button op je Facebook omslagfoto’.
Zou je wel iedere dag zulke goede tips in je mailbox willen vinden? Abonneer je dan op 365 Dagen Facebook Succes. Je krijgt een systeem dat werkt en waardoor je in een flow belandt. Hierdoor hou je het wel vol én heb je maar kort de tijd nodig voor je Facebook Marketing. Kijk op www.fanfactor.nl/365
Zeg eens eerlijk, vond je de eerste drie tips heel ingewikkeld? Valt best mee toch! Het zijn echt geweldige manieren om bij het eerste moment dat mensen op jouw pagina gelijk al een goede indruk te maken. En het grootste voordeel is dat je ze waarschijnlijk binnen een mum van tijd hebt aangepast, maar ze nog steeds voor veel bereik gaan zorgen!
Tip 4: Wissel tussen de uitgelichte foto’s
Misschien is dit iets waarvan je het bestaan echt nog niet wist. Bij de foto’s die worden uitgelicht op jouw Facebookpagina kun je zelf aangeven of Facebook de meest recente foto’s of de meest populaire foto’s toont.
Ga daarvoor naar jouw Facebookpagina en scrol naar beneden tot je het kopje ‘Foto’s’ ziet. Rechts kun je bij het driehoekje je keuze aangeven, dus ‘Meest recente inhoud’, ‘Meest populaire inhoud’ of ‘Uitgelichte inhoud’. Ik zou je aanraden te kiezen tussen de meest recente en meest populaire inhoud.
Je vraagt je misschien af of dit echt een groot effect heeft op het bereik van de berichten op jouw Facebookpagina. Stel je eens voor dat je net een hele mooie afbeelding hebt geplaatst, maar dat de selectie staat op de ‘Meest populaire inhoud’. De laatst geplaatste afbeelding wordt dan nog niet getoond bij de foto’s, het heeft nog geen kans gehad populair te worden.
Zodra je de keuze hebt gewijzigd, zie je direct welke afbeeldingen getoond worden aan de mensen die op jouw Facebookpagina komen. Kies de optie die het beste bij jou past en kijk regelmatig of het de moeite waard is om de selectie te wijzigen.
Tip 5: Wissel tussen de uitgelichte video’s
Wat ik je net heb uitgelegd over het wisselen tussen de uitgelichte foto’s, kun je natuurlijk ook gebruiken voor de uitgelichte video’s! Het werkt eigenlijk hetzelfde, klik bij ‘Video’s’ op het driehoekje en kies voor ‘Meest recente inhoud’ of ‘Meest populaire inhoud’.
Zowel tip 4 als 5 is geen tip waar je hele nachten over na hoeft te liggen denken. Je kunt het met een simpele druk op de knop wijzigen en je ziet direct het verschil. Het resultaat van de wijziging merk je natuurlijk pas later. En mocht je merken dat het tonen van de meest populaire inhoud veel beter werkt, heb je het weer binnen enkel seconden gewijzigd. Je hebt alles helemaal in eigen hand en maak daar ook zeker gebruik van!
Tip 6: Nodig de mensen die reageren op jouw bericht uit om ook jouw pagina te liken
Dit trucje gebruik ik zelf regelmatig. Het is een truc die er vooral voor zorgt dat het aantal mensen wat jouw pagina liket, stijgt. Je plaatst diverse berichten op jouw Facebookpagina. Ik raad je aan om deze tip toe te passen bij een echt inhoudelijk bericht, bijvoorbeeld een hele waardevolle tip die je deelt of bij een goede winactie. Zit je al klaar om de volgende tip te gaan uitvoeren op jouw Facebookpagina? Mooi!
Wat je gaat doen is het volgende. Je gaat kijken naar de mensen die hebben gereageerd op het bericht wat je hebt geplaatst. Het gaat dan om alle reacties in de vorm van duimpjes, hartjes of smileys die onder het bericht staan. Om te zien welke mensen hebben gereageerd, klik je onder het bericht op het aantal mensen wat heeft gereageerd, in onderstaand bericht klik ik dus op ‘10’.
Je krijgt nu een overzicht te zien met de mensen die de duimpjes en hartjes hebben gegeven.
Er is een grote kans dat de mensen die hebben gereageerd op jouw bericht, jouw pagina nog niet allemaal hebben geliket. Het kan zijn dat jouw volgers het bericht van jou hebben gedeeld, waardoor mensen die jouw pagina nog niet volgen het bericht hebben gezien. Ze geven door hun duimpje, hartje of smiley aan dat ze de inhoud interessant vinden. Dat is een hele goede aanleiding om de mensen uit te nodigen jouw pagina te liken zodat ze ook jouw andere berichten voorbij zien komen in hun nieuwsoverzicht op Facebook!
Je ziet in de lijst met de mensen die hebben gereageerd op het bericht een aantal verschillende opties achter de namen staan:
- Uitnodigen: hiermee nodig je mensen uit om jouw pagina te liken.
- Vind ik niet meer leuk: hiermee geeft Facebook aan dat ze jouw pagina hebben geliket.
- Vind ik leuk: als de mensen hebben gereageerd met hun bedrijfspagina. Je kunt deze mensen niet uitnodigen, maar je kunt wel hun pagina een like geven.
- Uitgenodigd: deze mensen heb je al eens een uitnodiging gestuurd. Je kunt deze mensen niet opnieuw een uitnodiging sturen!
Geef het bericht wat je plaatst altijd even de tijd om reacties te krijgen, voordat je de mensen gaat uitnodigen. Ik geef het bericht zelf altijd een dag voordat ik aan de hand van de reacties mensen ga uitnodigen.
Nog een paar kleine aandachtspunten als je deze tip gaat uitvoeren!
- Pas dit niet bij ieder bericht toe, maar beperk je tot de inhoudelijke berichten die je op je Facebookpagina plaatst en doe dit maximaal één keer per week. Bij de inhoudelijke berichten kun je ervan uitgaan dat de mensen de inhoud interessant vonden en dan is de kans groter dat ze na jouw uitnodiging je Facebookpagina gaan liken.
- Doe dit zeker niet op basis van de berichten die je hebt gedeeld. Dan ga je op basis van de content die iemand heeft geplaatst mensen uitnodigen. Beperk je dus echt op de mensen die reageren op content die jij hebt gecreëerd.
- Volg je instinct. Als ik deze tip toepas, zie ik zelf weleens namen voorbijkomen waarvan ik echt overtuigd ben dat ik ze al eens heb uitgenodigd. Ik vertrouw dan liever op mijn eigen instinct dan op Facebook en ik nodig deze mensen niet uit. Ik wil mensen niet gaan spammen om meer likes te krijgen. Kom jij iemand tegen waarvan je vermoedt dat je de persoon al eens hebt uitgenodigd, sla deze persoon dan over!
Met deze tip kun je perfect het aantal likes op jouw pagina laten stijgen. En je weet het, meer likes op jouw Facebookpagina, zorgen ervoor dat het bereik van jouw Facebookberichten ook weer groter is!
Lees hier 65 ideeën voor een goede winactie op je Facebookpagina.
Tip 7: Maak een Facebook Diashow
Ik werd zo enthousiast toen ik achter de mogelijkheid van een Facebook Diashow kwam. Vooral toen ik merkte hoe ontzettend eenvoudig het is om een diashow te maken. Met een Facebook Diashow kun je verschillende afbeeldingen achter elkaar laten afspelen, in de vorm van een video. Doordat Facebook extra aandacht geeft aan video’s die geplaatst worden, is een bericht met een Facebook Diashow ideaal om veel mensen te bereiken! En meer bereik betekent een grotere kans op meer reacties!
Een Facebook Diashow kun je maken met oude afbeeldingen die al eens eerder zijn gepubliceerd in jouw Facebookberichten en je kunt natuurlijk nieuwe afbeeldingen voor de Diashow maken! Een paar weken geleden schreef ik een uitgebreid artikel over hoe je een diashow kunt maken. Ik leg het hier nog even wat korter uit. Mocht je toch liever de uitgebreide uitleg teruglezen, kun je die hier vinden: ‘De gemakkelijkste manier om video te plaatsen op Facebook (iedereen kan het)’.
Ga op je Facebookpagina naar ‘Een foto of video delen’.
Kies de optie ‘Diashow maken’.
In het scherm wat je te zien krijgt kun je de foto’s toevoegen. Let erop dat je de foto’s toevoegt in de volgorde waarop je wilt dat de afbeeldingen getoond worden in de video. Je kunt deze volgorde na het toevoegen van de foto’s niet meer wijzigen!
Je kunt vervolgens de beeldverhouding bepalen, aangeven hoe lang je wilt dat de afbeeldingen tijdens de video in beeld zijn en de overgang kiezen. Ook heb je de mogelijkheid muziek toe te voegen aan de diashow.
Tip 8: Plaats berichten met korte video’s
Het mooiste van tip 7 is dat je met de Facebook Diashow heel eenvoudig en snel een korte video kunt plaatsen. Er zijn nog meer tools waarmee je heel eenvoudige korte video’s kunt maken. Ik noem ze hieronder even en mocht je weten hoe ze willen werken, ik werk momenteel aan mini handleidingen voor alle tools die handig kunnen zijn!
Zoek even in de playstore of itunes naar deze apps:
- Vigo Video: ideaal om foto’s van je camera en korte videofragmenten te combineren en zo een korte video te maken. Beschikbaar in Playstore en Appstore
- Ripl App: met deze app kun je heel eenvoudig foto’s maken en teksten aan de foto’s toevoegen. Nadat je meerdere foto’s hebt geselecteerd, kun je een korte diashow maken of een animatie maken van de foto’s.
- Adobe Spark: deze app vind ik echt geweldig!! Je kunt animaties maken op je mobiele telefoon en op je computer. Deze app werkt echt superverslavend!
- Legend App: met deze app kun je foto’s en afbeeldingen combineren in een korte video. Je hebt de mogelijkheid om teksten aan de video toe te voegen.
- Adobe Spark Video: dit is een uitgebreidere functie ten opzichte van Adobe Spark en heel geschikt om langere video’s te maken. Maak gebruik van de templates die Adobe beschikbaar stelt en je gaat vast en zeker prachtige video’s produceren!
- Animoto: wil je video’s die er echt super professioneel uitzien? Verdiep je dan zeker in Animoto! Het voordeel is dat je deze app zowel op de computer als op je mobiele telefoon kunt gebruiken.
Facebook LOVES video!! Elke video die je plaatst krijgt heel veel aandacht van Facebook en kan daardoor heel goed helpen om jouw pagina nieuw leven in te blazen! Vind je het idee van het maken van een video behoorlijk eng? Wil je liever niet zelf in beeld? Geen probleem! Je kunt prima video’s maken zonder dat je zelf in beeld bent. Als je echt iets gaat filmen, hoef je niet altijd jezelf te filmen. Je kunt best de camera richten op het product waar je wat over wilt vertellen.
Een paar andere tips voor als je video’s wilt gaan gebruiken op je Facebookpagina:
- Hou het kort
- Film eens iemand die vertelt hoe jouw product of dienst hem/haar heeft geholpen!
- Gebruik een combinatie van oude en nieuwe foto’s van je camera om een video te maken
- Geef een supersnelle tip in een video van maximaal 1 minuut, bij voorkeur zelfs nog korter. En supergoed als je dit doet terwijl je zelf in beeld bent! De video is zo kort, je hebt waarschijnlijk niet eens de tijd zenuwachtig te worden!
- Maak een video waarin je mensen bedankt voor de support
Tip 9: Plaats visuele content
Uit onderzoek is gebleken dat content met afbeeldingen of video’s goed werken en dat de komende periode ook blijven doen! Afbeeldingen of video’s zijn heel belangrijk bij de communicatie met jouw volgers. Sterker nog, de voorspellingen zijn dat in 2019 80% van de content op internet bestaat uit video’s. En als je weet dat Facebook er alles aan doet om YouTube van de troon stoten en daarom jouw video’s veel aandacht en bereik gaat geven, kan het niet anders dan dat je graag berichten met video’s wilt gaan plaatsen!
Een andere belangrijke reden waarom je bij het plaatsen van berichten afbeeldingen en video’s wilt toevoegen, is dat je tussen de berichten van de familie en vrienden van jouw volgers wilt passen. Wees eens eerlijk, waarom ben jij begonnen met Facebook? Jij wilde toch ook op de hoogte blijven van de dingen die jouw vrienden en familieleden doen? Slechts een enkele Facebookgebruiker zit op Facebook om geïnformeerd te worden over nieuwe producten of diensten.
Mensen gebruiken Facebook om geïnspireerd en vermaakt te worden. Ze gebruiken Facebook ook om zelf video’s en afbeeldingen te plaatsen om hun vrienden te laten weten wat ze aan het doen zijn en hoe het met ze gaat. Sluit hierbij aan, plaats berichten die tussen de vakantiefoto’s en grappige video’s passen! Ga je niet alleen focussen op het onder de aandacht brengen van jouw producten of diensten. Je kunt best iemand een goedemorgen of mooie avond wensen!
Bij het maken van berichten kun je de volgende kenmerken aanhouden. Zorg ervoor dat jouw bericht minimaal een van onderstaande kenmerken heeft. Het is nog mooier als je bericht meerdere kenmerken bevat!
- Origineel: mensen houden van dingen die ze nog niet eerder hebben gezien. Maak daarom je eigen content, zodat je echt kunt zorgen dat je iets origineels maakt.
- Tijd: plan jij berichten van te voren in en let je daarbij op feestdagen? Het is echt heel leuk om op dit soort dagen in te spelen! Heb jij al een bericht klaar staan voor Bevrijdingsdag morgen?
- Relevant: in welke dingen zijn je volgers geïnteresseerd? Waar plaatsen ze zelf berichten over? Zoals ik hierboven al aangaf wil je dat jouw berichten passen in het nieuwsoverzicht. Maak berichten die gaan over onderwerpen die jouw volgers interessant vinden.
- Snackgehalte: hoe vaak pak jij jouw telefoon om op Facebook te kijken in de reclames van tv-programma’s? Heerlijk toch om dan even te scrollen en jezelf op die manier te entertainen tot het programma weer verder gaat! Maak berichten die ‘licht verteerbaar’ zijn. Je kunt denken aan een grappige, leuke, entertainende of inspirerende afbeelding waar mensen niet lang naar hoeven te kijken. Het moet de aandacht trekken zodat mensen stoppen met scrollen en mensen moeten ook weer snel verder kunnen met het scrollen.
- Actief: de call-to-action gebruik je niet alleen onder je omslagfoto! Vraag je volgers gerust om het bericht te liken of te delen als ze het bericht relevant genoeg vinden. Dat is goed voor de betrokkenheid bij het bericht EN voor het bereik van je Facebookpagina!
Tip 10: FACEBOOK LIVE
Je dacht waarschijnlijk al, waar blijft de tip om Facebook Live te gebruiken op jouw Facebookpagina? De mensen die me kennen weten dat ik echt dol ben op Facebook live! Ik hou ervan! Je kunt op je smartphone live aan en op je computer:
Ik vind Facebook Live een van de beste tips in dit artikel. Het is wat mij betreft de perfecte manier om je Facebookpagina nieuw leven in te blazen en een boost te geven aan het bereik van je pagina!
Heb ik je al enthousiast gemaakt? Wil jij na het lezen van deze tip echt aan de slag met Facebook Live? Als je net begint, doe het dan wel rustig aan. Hierbij een aantal tips om goed op te starten:
- Bedenk een interessante titel voor je live video. De titel stel je in vlak voordat je echt live gaat.
- Probeer niet in je allereerste uitzending de 30 minuten vol te praten. Ga live, kondig iets aan, geef een korte tip of zeg zelfs dat je dit gewoon voor het eerst uitprobeert en dat je benieuwd bent of je volgers graag meerdere live video’s van jou zien verschijnen. De volgende keer dat je live gaat, maak je gewoon een langere uitzending.
- Maak een spiekbriefje voor tijdens de uitzending. Ga geen hele teksten uitschrijven, je wilt niet de dingen monotoon oplezen in je live uitzending. Het is wel goed om een spiekbriefje te hebben, je kunt zo geen punten vergeten. En zet op dat spiekbriefje zeker de call-to-action die je aan het einde wilt gaan noemen, de call-to-action wil je echt niet vergeten!
- Houd rekening met een kleine vertraging tijdens de uitzending. Ga niet wachten op de vragen die mensen stellen, maar blijf in de uitzending content delen.
- Verwelkom de kijkers: een hartelijk welkom is het halve werk! Verwelkom de mensen bij jouw Facebook Live uitzending. Vertel in de introductie kort wie je bent en waar je over gaat vertellen.
- Deel je uitzending op je Facebookpagina en vraag mensen de uitzending te delen.
- Betrek de kijkers bij de uitzending. Een geweldige manier om dit te doen is een vraag- en antwoordsessie te houden in je uitzending. Je kunt deze sessie van te voren aankondigen. Zet in de aankondiging dat mensen hun vragen nu al in kunnen sturen. Zo zorg je ervoor dat je al een aantal vragen kunt beantwoorden zodra je begint met je Facebook Live uitzending.
Ik raad je echt aan Facebook Live regelmatig te gaan gebruiken zodat je er bekend mee raakt. Nogmaals, begin rustig aan en houd het klein, maar maak later ook langere uitzendingen. Hoe langer je live gaat, hoe meer kijkers je gaat krijgen en hoe groter het bereik van de uitzending!
Hier vind je een checklist voor een goede Facebook Live.
Bonustips
Naast deze 10 tips kan ik nog tientallen andere dingen bedenken om je Facebookpagina nieuw leven in te blazen en meer bereik te genereren. Maar met deze tips kom je waarschijnlijk al een heel eind. De tips zijn bovendien niet heel ingewikkeld en ik weet zeker dat het jou gaat lukken alle 10 tips toe te gaan passen!
Ik geef je toch nog een paar bonustips, zodat je weet wat je nog meer zou kunnen doen:
- Zorg voor content die de moeite waard is om te delen: je wilt meer bereik en dat krijg je onder andere op het moment dat je berichten worden gedeeld. Zorg er dus voor dat mensen jouw bericht de moeite waard vinden om aan anderen te laten zien!
- Check regelmatig je statistieken: je bereikt de mensen op Facebook als ze online zijn. Het heeft dus echt geen zin om het bericht om 3 uur in de nacht te plaatsen. Niemand die het ziet! Check in je Facebook Statistieken op welke momenten van de dag jouw volgers het meest actief zijn en plan de berichten voor deze momenten in.
- Gebruik Facebookadvertenties: mijn voorkeur gaat natuurlijk ook uit naar gratis bereik. Maar soms kom je er echt niet onderuit en moet je een bericht gewoon even een boost geven. Investeer zo nu en dan in een Facebookadvertentie. Doe dit bij voorkeur met een bericht wat al veel betrokkenheid krijgt.
Zou je wel iedere dag zulke goede tips in je mailbox willen vinden? Abonneer je dan op 365 Dagen Facebook Succes. Je krijgt een systeem dat werkt en waardoor je in een flow belandt. Hierdoor hou je het wel vol én heb je maar kort de tijd nodig voor je Facebook Marketing. Kijk op www.fanfactor.nl/365
Super bedankt weer voor je tips! Ik heb gelijk mijn achtergrond foto’s aangepast via de PiZap en ga ook een keer weer van foto’s een video maken.